Tancar
20/05/2020
Hub B30: una plataforma útil
Hub B30 es va crear en 2018 per fomentar la innovació de les petites i mitjanes empreses del territori situat al voltant de la B30 (el tercer cinturó de Barcelona adjacent a l’autopista AP7 al seu pas pel Vallès), el territori del Barcelona Synchrotron Park.

Es tracta d'una plataforma creada per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el nostre soci el Parc de Recerca UAB, Eurecat i l'Associació Àmbit B30, que dona suport a les empreses i institucions, detecta els seus reptes i necessitats, millora la seva competitivitat i els ofereix la solució més adequada mitjançant la col·laboració i la interacció.

Una de les principals activitats que ha desenvolupat el Hub B30 fins ara és l'organització de trobades sobre innovacions i tendències en àmbits específics. Aquestes jornades, anomenades Brunchs d'Innovació, se centren en casos concrets d'aplicació d’una tecnologia o innovació disruptiva en un sector o mercat determinat i a cada sessió, es lliura un informe de vigilància tecnològica del sector corresponent.

Dos anys després de la creació de la iniciativa, el Parc de Recerca UAB ha promogut una enquesta d’avaluació del seu impacte realitzada a les persones representants d’empreses, universitats i entitats que han participat a alguna de les divuit activitats de foment de la innovació organitzades pel Hub B30, entre juny de 2018 i febrer de 2020.
 
Els resultats apunten que aquesta iniciativa d’innovació territorial ha contribuït en 14 projectes d’R+D+I i un dels actius més ben valorats d’aquestes activitats ha sigut els informes de vigilància tecnològica.
 
Aquests resultats encoratgen a seguir amb aquesta iniciativa. Enhorabona, Hub B30!
 

Més notícies

05/01/2017 ​El Barcelona & Catalonia Startup Hub, l’aparador de les start-ups catalanes 19/12/2016 Natura Bissé col·loca la primera pedra de la seva seu corporativa al Barcelona Synchrotron Park 15/12/2016 ​La bioregió de Catalunya a la revista Nature 07/12/2016 ​El projecte Digitus II premiat pel Barcelona Synchrotron Park com a millor idea de negoci del Parc de Recerca UAB 29/11/2016 ​La Comissió Europea confereix el segell “Business & Biodiversity” al Barcelona Synchrotron Park 21/11/2016 ​Barcelona, segona ciutat més intel·ligent del món
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30