Tancar
16/11/2018
Investigadors del CRAG descobreixen com generar plantes més resistents a la sequera
El valor més gran que ofereix el Barcelona Synchrotron Park a les seves empreses és el seu entorn constituït d’un dens teixit empresarial i dels centres de recerca punters del seu soci, la Universitat Autònoma de Barcelona, d’on ens ha arribat darrerament un descobriment particularment valuós publicat a la prestigiosa revista Nature Communications.
 
Un equip de recerca del CRAG liderat per la investigadora Ana Caño-Delgado ha aconseguit plantes més resistents a la manca d’aigua mitjançant modificacions genètiques.
És la primera vegada que s’obté una planta amb més resistència a l’estrès hídric sense que aquest fet vagi en perjudici del creixement.
Els investigadors ja estan treballant per passar de la planta model Arabidopsis thaliana, utilitzada en aquest estudi, a cereals i espècies hortícoles.

Més informació: aquí
 

Més notícies

05/07/2018 Quan es vol injectar el biogàs a la xarxa de gas 29/06/2018 SENER compleix 25 anys a Catalunya 21/06/2018 El Barcelona Synchrotron Park compromès amb el capital natural 12/06/2018 50è aniversari: enhorabona UAB! 06/06/2018 Natura Bissé: la construcció de la nova seu corporativa avança a bon ritme 30/05/2018 Les Dames de Cerdanyola amb qualsevol dels sentits
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19