Tancar
30/03/2017
​El sincrotró ALBA al servei de les empreses
La reunió organitzada aquest mes de març al sincrotró ALBA entre els representants d’oficines industrials de sincrotrons europeus permet recordar que un sincrotró no està només al servei de la comunitat científica internacional, sinó també al servei de les empreses, tant les grans com les PIMES, estimulant així la seva innovació i, per tant, la seva competitivitat.

L’oficina industrial d’ALBA, sota la responsabilitat d’Alejandro Sánchez, té justament aquesta missió:  donar a conèixer l’ampli ventall d’eines úniques de caracterització de materials que ofereix ALBA al món empresarial per a la millora dels processos industrials i el desenvolupament de nous productes en sectors tan diversos com l’alimentació, la salut, l’energia o la nanotecnologia.

Actuant com a finestreta única, l’oficina proporciona tot l’assessorament i els serveis que pot necessitar una empresa a l’hora de recórrer a l’ús del sincrotró ALBA, i ajuda les activitats de transferència de tecnologia

Més notícies

06/10/2016 ​Comença el 5e Programa de Generació d’Idees patrocinat pel Barcelona Synchrotron Park 29/09/2016 ​Barcelona, un ecosistema acollidor per a les startups 22/09/2016 ​Barcelona, capital de la ciència i la tecnologia dels acceleradors de partícules 15/09/2016 ​Empreses tecnològiques amb més d’1 milió de dòlars captats: Barcelona cinquena a Europa 09/09/2016 La UB i la UAB destaquen a Espanya als rànquings internacionals d’universitats 31/08/2016 Completada la posada en marxa del nou CPD de CaixaBank al Barcelona Synchrotron Park
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32