Tancar
21/03/2017
​El Barcelona Synchrotron Park patrocina el 6è Programa de Generació d’Idees
El Programa de generació d’idees del PRUAB, el Parc de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), és una iniciativa original a la que el Barcelona Synchrotron Park dona el seu suport patrocinant el primer premi. Té com a ambició incitar les empreses a fer ús de la riquesa creativa dels investigadors de la UAB per trobar respostes als reptes tecnològics que es plantegen per innovar.

Aquest programa anual es fonamenta en:
1) recollir reptes tecnològics plantejats per empreses locals, 2) fer emergir solucions dins la comunitat científica de la UAB, 3) formar als científics que fan aquestes propostes per tal d'ajudar-los a concretar-les (assessorament per crear una start up, etc.), 4) fer valorar les propostes per un jurat d'especialistes, 5) premiar els millors projectes.
 
A partir de les cinc edicions anteriors, centrades respectivament en el sector de les tecnologies de la informació i la comunicació, el sector biotecnològic, el sector mediambiental, el sector aeroespacial i el sector cultural, s’han generat 60 projectes, dels quals nou s’han transformat en noves empreses que actualment estan actives. A més, aquests projectes han aconseguit mobilitzar un total d’1 milió d’euros.
 
El Barcelona Synchrotron Park dona suport a aquesta iniciativa que contribueix al desenvolupament econòmic del territori; concretament  aquest any,  patrocina el 6è programa dedicat a la biotecnologia industrial i la biomedicina. Aquesta nova edició comença ara i culminarà el 30 de novembre amb l’entrega dels premis als 3 millors projectes.

Més notícies

28/01/2021 Visita institucional de la Planta de Gas Renovable Elena del Parc de l'Alba 12/01/2021 2021: el sincrotró Alba inicia la seva mutació 30/12/2020 El Parc de l’Alba té un nou Pla Director Urbanístic 29/11/2020 El director del Parc de l’Alba, Pere Solà, director acadèmic del nou postgrau en Urbanisme i Salut de la UPC School 18/11/2020 El conseller Ramon Tremosa visita el sincrotró ALBA i anuncia la creació d’un fons d’inversió publicoprivat per millorar la transferència de coneixement 03/11/2020 Catalunya, capdavantera a Europa en ciències de la vida i la salut; el sincrotró Alba contribueix a aquest lideratge.
1 2 3 4 5 6 7 8